Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.
Engblommevej
Engblommevej 34
4000 Roskilde
46 31 49 36
Spørgsmål, ros og klager.
”Har du ros, så si' det til andre”
"Har du ris, så si' det til os”
Din tilbagemelding er vigtig for os og vi ser det som vores fornemste opgave, at finde en god og hurtig løsning på din henvendelse. Hvis du ønsker, at klage har vi følgende procedure:
Som hovedregel skal du henvende dig direkte til den eller de ansatte, som utilfredsheden handler om, eller som har haft ansvaret for den eller de aktiviteter/forhold, som du er utilfreds med. Henvend dig/skriv aldrig, hvis du er i en oprørt tilstand, vent til du er faldet til ro. Hold en god tone, vis åbenhed, hold dig til sagen og undgå personlige angreb. Almindelige klagesager vil som hovedregel blive førstebehandlet i fordragelighed mellem de enkelte parter.
Hvis du ikke føler, at du er blevet hørt eller ikke har fået en plausibel forklaring, så kan du henvende dig til institutionens leder.
Hvis du heller ikke føler, at du bliver hørt af lederen, kan du efterfølgende henvende dig til bestyrelsens formand eller næstformand.
Henvendelse vedrørende overordnede og generelle forhold kan dog ske direkte til institutionens bestyrelse, men altså ikke, hvis det er vedrørende enkeltpersoner eller enkeltstående situationer eller forløb.
Eventuel kritik/klage skal som udgangspunkt falde inden for husets fire vægge og løses på bedste vis inden for dette rum. Vi vurdere situationen og overvejer, hvordan vi bedst muligt kan hjælpe dig. Når vi har fået et godt indblik i situationen aftaler vi, hvordan vi løser problemet. Vi indbyder til en dialog med dig, om det videre forløb med særligt fokus på, at sikre et fortsat godt samarbejde. Vi vil gøre vores bedste for, at give dig en fair behandling og skabe gensidig tillid. Vi har et stort ønske om, at du er tryg og tilfreds.