Nye Børn og Forældre

Nye børn og forældre

Nye børn: Venligst kontakt os, når du har sagt ja til pladsen for at aftale et besøg og opstart.

Persondataforordningen af 25.5. 2018:
Den 25. maj 2018 trådte de nye standarder fra EU vedrørende databeskyttelse i kraft (GDPR.) I den anledning har Børnehaven Engblommevej udarbejdet en procedure, lister og foranstaltninger, hvor vi overholder de nye regulativer ifh. til sikkerhed, behandling og opbevaring af persondata.

Vi vil bede ALLE forældre om, at sikre sig, at ALLE samtykkeerklæringerne vedrørende indmeldte børn er besvaret. De skal besvares med et Ja eller et Nej.

Vi opfordre alle forældre nye som gamle til, at downloade og printe de to vedhæftede dokumenter.

• Den gode aflevering.
  • Velkomstfolder

Ind- og udmeldelse
Dette sker direkte hos kommunen'
Roskilde Kommunes blanketter til Ind- og udmeldelse

Af hjertet tak fordi I valgte Børnehaven Engblommevej.

Vi håber, at I vil falde godt til hos os.

Jeres barn skal nu tilbringe sin dagligdag her hos os, og vi glæder os til at lære Jer at kende. Når I træder ind i børnehaven, vil vi til enhver tid sikre os, at I kommer til at føle Jer som en del af vores hjertens gode fællesskab. Barnets start i børnehaven er en stor og ny oplevelse for alle; med forventninger, måske bekymringer og sikkert mange spørgsmål. RING til os for at aftale besøg og opstart.

Opstart af nye børn.
Vi anbefaler, at forældrene bruger en uge til indkøringen.

1. dag anbefaler vi, at barnet kommer sammen med mor/far kl.9.30 og tager hjem igen før frokost kl.11. (Ingen madpakke.)

2. dag anbefaler vi, at barnet kommer sammen med mor/far kl.9.30, medbringer madpakke, bliver og spiser frokost og tager hjem når barnet har spist kl.11.30-12.

3. dag anbefaler vi, at barnet kommer sammen med mor/far kl. 9.30, medbringer madpakke, spiser frokost og leger lidt og tager hjem mellem kl.12-13.

4. dag anbefaler vi at barnet kommer sammen med mor/far, medbringer madpakke, leger og følger børnehavens dag. Mor/far kan vælge at gå for en lille stund og komme tilbage til et aftalt tidspunkt, alt efter barnet behov.

5. dag anbefaler vi, at barnet kommer sammen med mor/far, medbringer madpakke, leger og følger børnehavens dag og at mor/far går en stund eller flere timer.

velkomstfolder engblommevej

Shape Created with Sketch.

den gode aflevering engblommevej

Shape Created with Sketch.